• Uniek bouwbeslag af fabriek
  • Betaal veilig en vertrouwd
  • Levering door heel Europa

Garantie en klachten

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er producten van een bestelling kapot gaan, tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het product, met een maximum van de waarde van het product. Uitgezonderd zijn claims als gevolg van onjuist gebruik en/of misbruik, verkeerde installatie en/of montage, wijzigingen aan de producten niet door ons uitgevoerd zoals verven of coaten, gebruik van onjuiste (chemische) reinigingsmiddelen, modificaties uitgevoerd door derden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van doorhandleshop.nl. Wij zijn niet aansprakelijk voor vervolgschade en/of montage c.q. demontage kosten. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via info@doorhandleshop.nl. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).